Post by quimugehsoaspid on Feb 5, 2022 17:08:13 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Star Warfare2:Payback ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Star Warfare2:Payback IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænsede nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Star Warfare2:Payback 2022 version ▞▞▞
Har spillet siden jeg var et lille barn, fantastisk spil, men ligesom ethvert andet spil har det problemer, og en af de største er, at udviklerne ikke reagerer på noget, og der er ingen opdateringer (sandsynligvis fordi det er så gammelt) og det fejler nogle gange.
Det er dog på listen.....
understøtter ikke min bluetooth-controller fuldt ud, kan bevæge sig rundt, men kan ikke skyde, spillet har brug for mulighed for at gentildele knapper ville løse problemet, spillet er også blandt de mange, der ikke understøtter musemenunavigation, er nødt til at stole på cetusplay for denne, såvel som mange spil på markedet,
Star Warfare 2: Payback v1.29.00 APK (MOD Gold/Mithril) One of the vital profitable third particular person cellular shooters returns! After 15 million.
Hvis du leder efter et spil, der bliver ved med at fryse hvert 5. sekund efter åbning af appen. Dette er spillet for dig, fordi det er alt det gør, selv med disse nye og gamle telefoner. Disse udviklere vil ikke gøre noget for at rette op på det. Jeg advarer dem, der er klar til at få dette spil. Anmeldelserne i dette spils beskrivelse er intet andet end løgne, og du kan ikke engang spille spillet. Men det eneste sande ved spillet er dets grafik. Det er også spild af plads. Jeg har spillet det første spil, og ærligt talt elskede jeg det, men at tænke på, at "det bedste fps-spil" kommer tilbage kun for at se, at star warfare 2 ikke engang virker?! Det er ikke kun en skuffelse, men jeg har officielt mistet respekten for udviklerne. Dette har stået på i 2 år nu
Jeg brugte den mest kraftfulde pistol, mens en noob, der ikke angreb og brugte startpistolerne gjorde mere skade end mig, min pistol var haglgeværet, der gør 1600 skader, mens noob'en brugte våben, der ikke engang kunne dræbe en minion, og nogen skabte et rum, der er niveau 0-99, hvilket er umuligt, og jeg prøvede at lave et coop boss værelse, hvor du skal dræbe 2 chefer, men jeg kan ikke og så nogen gøre det
... ACA NEOGEO BASEBALL STARS PROFESSIONAL · ACA NEOGEO BLAZING STAR ... Need for Speed™ Hot Pursuit Remastered · Need for Speed™ Payback · Nefarious
Giv mig en ny konto, jeg prøver at oprette en ny konto, men jeg kan ikke, jeg skal indtaste et konto-id og en adgangskode, men jeg kender ikke mit gamle konto-id eller kodeord, så giv mig en ny konto😣😣😣😣😢😢
Jeg elsker dette spil Jeg var en lille dreng som 9 år gammel. God fornøjelse dette spil Jeg savner dette spil 😂 Jeg er så glad 😁
Nå, spillet er ikke så godt. Historiemæssigt er det dårligt. Engelsk er også dårligt. Men generelt er det gennemsnittet for mig. Der er ikke så meget indhold
Spillet er virkelig godt, jeg vil have dig til at skabe et andet spil som dette, en anden mekanik, men der er et lille problem, at der ikke er 10 stjerner, du fortjener 10 stjerner, dette spil er fantastisk
Meget meget flot spil perfekt grafik og hastighedsspil. Tak udvikler. God jobudvikling.
Det er et fantastisk spil, men det fryser altid. Jeg håber, du vil løse dette problem.
Skift alle få-pakkerne til penge, det er meget svært at male for det
Ville virkelig gerne spille på den konto, jeg havde, men der er ingen måde at gendanne den på.
ja jeg elsker det, indtil den tredje chef irriterede mig ad helvede til, men han nød det også, kan du gøre tingene lidt nemmere bye thx! :-)
hvorfor spillet indefra er sort, jeg mener, at alt i spillet er mørkt, jeg kan ikke se, hvor jeg går hen, og hvor er jeg, så fortæl mig, om problemet med min telefon, eller om det fejler, pls fix det 😥😭
Når jeg spiller den første mission, fryser mit spil til sidst, og jeg får ikke mine belønninger, så ret det
Pls fix, altid nedbrud, når du starter mission, jeg bedømmer det til 5
Godt spil, men hvorfor udstyrer det ikke mine våben
Dette spil er faktisk ret godt, jeg ville ønske du kunne gå ind i førstepersonsvisning, du burde være i stand til at tilpasse kameravisningen. Du bør få fjenderne til at kaste tyvegods og have ammunitionsklip. Dette har et stort potentiale.
undervurderet spil. Jeg plejede at spille det her for et stykke tid tilbage, og nu er jeg lige kommet ind i det igen. dette spil er fantastisk
Det ville være rart, hvis den ikke frøs og lukkede ned hele tiden!
Det er nemt at spille og sjovt en tidtager, så hvis du ikke har noget at lave
Dette spil er et sjovt tredjepersonsskydespil og glat gameplay, jeg kan godt lide det, og jeg håber på endnu en efterfølger.
Star Warfare2:Payback อาร์เคด kskn
Fighter from Call Of Duty 6:Modern Warfare 2. Skabt af ', id=1 ... Gyro Zeppeli Pack [JoJo's Bizarre Adventure All-Star Battle/Eyes Of Heaven].
Jeg har nogle forsinkelser, selvom jeg kan håndtere HD-spil som moderne kamp osv. håber du kan forbedre det, men selve spillet er meget godt, det minder mig meget om halo, og jeg elsker halo-lignende spil
Det plejede at være et af de bedste spil. Bare geninstaller det i går og fandt ud af, at serveren er meget ustabil, DC meget. Giv ikke mit internet skylden, for jeg har overhovedet ingen problemer med at streame YouTube. Hvilket resultat kan jeg ikke dyrke mythril. Overvej venligst at løse dette problem, og jeg vil vurdere bedre dette spil fortjente
Jeg blev banned uden grund, det lader mig ikke spille online.
Ghostbusters til iOS: Sådan får flere Bucks og Power Cores ... Star Warfare 2: Payback er en ny first person shooter til iOS og Android-platformen.
åh min gud, jeg glemte dette spil, og jeg har ikke spillet det i så lang tid, det føles så godt at være tilbage!
Fin grafik👍men spillet er ikke noget for mig
West Gunfighter Laga gsmj
Du skyder kun rumvæsner, og de kommer op af jorden hvert 1. til 6. sekund. De holder ikke op med at komme.
Spillet tog al min mithril, da jeg gik til ved Kaneria (havde 5321 mithril). Plz giv det tilbage!!! Også når jeg spiller multiplayer vil mine våben nogle gange fejle inde i hinanden. Plz fix, og jeg vil bedømme fem stjerner.
dette spil er skrald
Har lige betalt for ædelstene og fik ingen rettelse eller givet penge tilbage, og jeg vil give flere stjerner
Jeg er træt af at efterlade 3-stjernede anmeldelser af spil, I skal have et mere jævnt gameplay, hver gang en alien rører mig, jeg kan ikke bevæge mig, jeg prøver, men den mærker ikke min berøring, og hver gang jeg vender, er den hakkende, ingen kunde kan lide hakkende spil du har potentiale, bare brug det i stedet for at lave nye spil
Star Warfare2:Payback อาร์เคด kskn
Dette spil er fantastisk... MEN JEG KOMMER ALDRIG TIL AT SPILLE DET, FORDI DET ALTID KRASKER PÅ INDLADSSKÆRMEN!... Bare ret.
Star Warfare2:Payback Аркади kbni
Jeg kan virkelig godt lide, men nogle gange, når jeg går til single player eller online, bliver det ved med at halte ud, men det er stadig et godt spil, så fix spillet.
Star Wars Jedi Knight Collection 200 kr ... Star Wars Episode 1 Racer & Republic Commando Collection 200 kr ... Need for Speed: Payback 150 kr
Skal have en måde at kommunikere med andre spillere på
... MLB The Show All-Star Edition : $ 19.99 [50 procent af] ... Planeter Vs. Zombies Garden Warfare 2 [40 procent